top of page
Search

Influencer Marketing: Τι χρειάζεται να ξέρεις, πριν πεις “ναι”!

  • Writer: Sociel
    Sociel
  • Mar 20
  • 2 min read

Το influencer marketing δεν είναι απλώς θέμα αριθμών, είναι θέμα σωστής και ταιριαστής- με την επιχείρησή σας-… επιλογής! Με το UGC (User Generated Content) να κερδίζει διαρκώς έδαφος, όπου καταναλωτές δημοσιεύουν τις εμπειρίες τους, η συνεργασία με influencers πρέπει να γίνεται έξυπνα, με γνώμονα τις αξίες, το κοινό, το στυλ και φυσικά την αυθεντικότητα. Πριν επενδύσεις λοιπόν, δες 10  tips που θα σε βοηθήσουν να κάνεις τη σωστή κίνηση!



Δώσε ελευθερία στον influencer γιατί οι δημιουργοί ξέρουν τι θέλει το κοινό τους
Δώσε ελευθερία στον influencer γιατί οι δημιουργοί ξέρουν τι θέλει το κοινό τους

1.Διάλεξε τον σωστό influencer, όχι απλώς τον πιο διάσημο: Δεν έχει σημασία μόνο ο αριθμός των followers. Δες το engagement, το κοινό του και αν ταιριάζει με τις αξίες της επιχείρησής σου. Ακόμη και δωρεάν να στο κάνει, χρειάζεται να τα δεις αυτά και αν δεν σου ταιριάζει να μην προχωρήσεις σε συνεργασία.

2. Αν δεις ένα και μόνο πράγμα είναι, το engagement: Προτίμησε influencers με αληθινή αλληλεπίδραση στο κοινό τους παρά απλά μεγάλους αριθμούς ακολούθων. Ένα κοινό με ανθρώπους που συμμετέχουν και σχολιάζουν είναι πολύ πιθανό να γίνουν πελάτες σου.

3. Ζήτησέ τους αριθμούς για να δεις την απόδοση (KPIs & ROI): Τα likes και τα views είναι ωραία, αλλά δεν λένε όλη την αλήθεια. Δες metrics όπως conversion rates, website clicks, reach και engagement (το είπαμε αυτό έτσι;) για να αξιολογήσεις τι αποδίδει πραγματικά.

4. Προτίμησε long-term συνεργασίες: Οι συνεργασίες που κρατούν στον χρόνο έχουν μεγαλύτερη αξιοπιστία από ένα απλό sponsored post. Οι followers θυμούνται και εμπιστεύονται κάτι που βλέπουν επανειλημμένα.

5. Δώσε ελευθερία στον influencer: Μην προσπαθείς να ελέγξεις 100% το περιεχόμενο. Οι δημιουργοί ξέρουν τι θέλει το κοινό τους – άφησέ τους να το πουν με τον δικό τους τρόπο.

6. Χρησιμοποίησε micro & nano influencers: Έχουν μικρότερο, αλλά πιο αφοσιωμένο κοινό, το οποίο τους εμπιστεύεται περισσότερο. Και συχνά έχουν καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI) από τους μεγάλους influencers.

7. Δούλεψε με αυθεντικό storytelling: Οι χρήστες πλέον δεν πείθονται από στημένες διαφημίσεις. Δώσε έμφαση σε ιστορίες, real-life εμπειρίες και αληθινές στιγμές που κάνουν το brand relatable.

8.Δημιούργησε interactive καμπάνιες: Διαγωνισμοί, challenges και trends αυξάνουν τη συμμετοχή και κάνουν το κοινό να νιώσει μέρος της εμπειρίας. Ένα καλά σχεδιασμένο challenge μπορεί να γίνει viral.

9. Μείνε updated με τις τάσεις: Το influencer marketing αλλάζει συνεχώς! Αυτό που λειτουργούσε πριν 1 χρόνο μπορεί να μην είναι το ίδιο αποτελεσματικό τώρα. Δοκίμασε νέα formats, πλατφόρμες και στρατηγικές.  Παράδειγμα 1 χρόνο πριν: Τα κλασικά sponsored posts (δηλαδή μια απλή φωτογραφία με το προϊόν και μια λεζάντα που περιλαμβάνει κωδικό έκπτωσης) ήταν ακόμα αρκετά αποδοτικά. Οι χρήστες αλληλεπιδρούσαν με posts που έμοιαζαν με παραδοσιακές προτάσεις.

10. Και ναι, εκμεταλλεύσου κι εσύ το UGC (User-Generated Content): Ενθάρρυνε τους influencers (και το κοινό τους!) να δημιουργήσουν περιεχόμενο με το προϊόν σου. Οι αυθεντικές εμπειρίες έχουν μεγαλύτερη δύναμη πειθούς από μια παραδοσιακή διαφήμιση.

Τι θέλετε πλέον το κοινό; Περισσότερη αυθεντικότητα και storytelling. Να δείχνουν στο κοινό τις real- life εμπειρίες τους με το προϊόν ή την υπηρεσία. Και σίγουρα η αυθεντικότητα είναι το πιο ισχυρό "όπλο" στο influencer marketing. Αν δεν φαίνεται αληθινό, το κοινό δεν θα το εμπιστευτεί!

 


 
 
 

Comentários


 All rights reserved ©2020 by Sociel

bottom of page